سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مطالبات زیادی از رسانه ملی دارند/باید پاسخگوی اقشار مختلف باشیم

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: مردم مطالبات زیادی از رسانه ملی دارند و ما باید پاسخگوی اقشار مختلف باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی در نشست صمیمی با بسیجیان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد، گفت: باید تشکل‌های دانشجویی رابطه‌ی خود را با رسانه ملی نزدیک‌تر کند تا ما بتوانیم کوشش بیشتری در پوشش فعالیت‌های خوب و اثرگذار این قشر انجام دهیم.
 
او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) گفت: در چند استانی که فعالیت کرده ام بیشترین ظرفیت در بسیج دانشجویی خراسان رضوی وجود دارد و این قشر باید آرمان گرا و نو اندیش باشد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: پارسال که مقام معظم رهبری شعار سال را انتخاب کردند ما به منظور این شعار و رهنمود مهم برنامه ریزی‌هایی انجام دادیم و برنامه‌های خوبی تولید کردیم.

نصرپور افزود: مردم انبوهی از مطالبات را از رسانه ملی دارند و ما باید پاسخگوی اقشار مختلف باشیم.

او تصریح کرد: مردم برنامه‌های فرآیند محور می‌خواهند و باید برنامه‌ها به صورت مستند تهیه شود؛ در حوزه دستاورد‌های انقلاب اسلامی چندین مستند فاخر و خوب تهیه کرده ایم که استقبال خوبی از آن‌ها شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رسانه زمانی تاثیرگذار است که در قالب نمایش مطالب را به مخاطبان خود برساند البته این گونه برنامه هزینه‌های زیادی دارد.
 

فعالیت‌های فرهنگی بیشتر در فضای عمومی و مجازی دیده شود

 
هادی باادب مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی نیز در این نشست به فعالیت‌های بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی بیشتر در فضای عمومی و مجازی دیده شود تا مردم تشویق به انجام این دسته از فعالیت‌ها شوند.

او تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی در تشکل‌ها و حوزه‌های دانشجویی بزرگ دیده می‌شود و باید این نوع کار‌ها دیده شود تا انگیزه‌ای در نیرو‌های جهادی به وجود آورد و دیگران هم به انجام چنین کار‌هایی ترغیب و تشویق شوند.

در این نشست برخی از مسئولین دانشگاهی و دانشجویان پرسش‌هایی را در رابطه با مسائل و دغدغه‌های دانشجویان در فضای رسانه ملی مطرح کردند و مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی به این پرسش‌ها پاسخ داد.


انتهای پیام//ج. ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.