سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مهماندار مطرح کرد؛

تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهران

سردار مهماندار درباره تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهران توضیحاتی داد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات اربعین پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در اربعین حسینی همه‌ی مجموعه‌های مختلف نیروی انتظامی، به صورت آماده باش هستند و تمام رده‌هایی که مسئولیت دارند.

وی گفت:ماموران پلیس راهور از تمام نقاط کشور در مرزهای خروجی حاضر و ترافیک را رصد می کنند.

سردار مهماندار گفت: امسال چهارمین سالی است که مسئولیت اداره ترافیک شهر مهران به پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران واگذار شده است.


بیشتر بخوانید: علت مخالفت پلیس با طرح کاهش آلودگی هوا چیست؟


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همکارانم از ۱۰ روز قبل اربعین در شهر مهران مستقر خواهند شد و موضوعات ترافیکی را رسیدگی و رفع خواهند کرد.

او با بیان اینکه خدمتگذار زائرین عزیز در ایام اربعین خواهیم بود، گفت: بیش از ۲۰ تیم خودروسوار، حدود ۱۰ تیم موتور سوار، بیش از ۵۰ نفر عوامل پیاده و سایر نیرو‌های خدماتی  پلیس راهور در شهر مهران حضور پیدا خواهند کرد.

او ادامه داد: در کنار پلیس راهنمایی و رانندگی شهر مهران که به صورت کنترل عملیاتی در کنار پلیس راهور تهران خواهند بود، همکاران کار کنترل ترافیک شهر مهران را برای زائرین عزیز انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.