پلیس راهور از سقوط دکل جرثقیل کاتو در منطقه ۱۴ روی یک دستگاه تاکسی خبر داد.

سقوط دکل جرثقیل کاتو در منطقه ۱۴سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز در مسیر غرب به شرق محلاتی قبل از ابوذر در منطقه ۱۴ سقوط دکل یکدستگاه جرثقیل کاتو باعث ایجاد ترافیک در این مسیر شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با رصد لحظه به لحظه معابر شهری توسط دوربین‌های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ این حادثه سریعا به نزدیک‌ترین تیم گشتی منطقه ۱۴ پلیس راهور اطلاع داده شد و تیم مذکور بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: در لحظه سقوط این دکل، متاسفانه یکدستگاه تاکسی در محل در حال تردد بوده که دکل بر روی آن می افتد.

سرهنگ رازقی گفت: پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر گردید و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند.


بیشتر بخوانید: ترافیک صبحگاهی در بزرگراه همت و نواب


رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جرثقیل سنگین پلیس راهور در محل حاضر است و مشغول جابجایی این دکل است.

رازقی از رانندگان خودرو‌ها خواست با صبر و حوصله از این صحنه عبور کرده و به رانندگان خودرو‌های امدادی اجازه دهند تا به محل حادثه رسیده و اقدامات خود را انجام دهند.

3 کشته و 3 مجروح

قاضی شهریاری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی با حضور در صحنه حادثه خبر از جانباختن سه نفر و مجروح شدن سه نفر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار