سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابَر پروژه های نصف جهان در مسیر تکمیل

شهردار اصفهان گفت: روند تکمیل پروژه های بزرگ شهری از جمله مرکز همایش‌های بین المللی با ۷۴ درصد پیشرفت و ایستگاه مترو در منطقه زینبیه با پیشرفت ۶۷ درصدی از عزم جدی شهرداری در آبادانی شهر حکایت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان در مورد پیشرفت پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر اصفهان گفت: مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان ۷۴ درصد پیشرفت دارد و در وضعیت بسیار خوبی است. پروژه بزرگ پل‌های نصف جهان به عنوان نقطه اول حلقه حفاظتی، ۲۴ درصد پیشرفت داشته و حدود یک چهارم اقدامات آن انجام شده است.

او افزود: ساخت تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی با پیشرفت ۴۶ درصدی روبرو است. ایستگاه مترو در منطقه زینبیه ۶۷ درصد پیشرفت داشته و در ایستگاه عاشق اصفهانی هم ۶۱ درصد کار سپری شده است. در مجموع در شرایط کنونی، شهرداری اصفهان، چندین ابرپروژه را به پیش می‌برد.
 
نوروزی ادامه داد:  شهرداری اصفهان، چندین ابرپروژه عمرانی را به صورت همزمان به پیش می‌برد که این امر از عزم جدی شهرداری برای عمران و آبادانی شهر حکایت دارد، اصفهان در مسیر امید در حال حرکت است و امیدوارم برکت این اتفاقات برای آینده شهر، زیست پذیری و تاب آوری شهر را به همراه داشته باشد.
 
 

نصب تندیس سلمان فارسی در میدان خوراسگان


او ادامه داد: فردا روز بزرگداشت سلمان فارسی، صحابه ایرانی پیامبر و از اهالی اصفهان است. به افتخار این چهره ایرانی – اسلامی تندیس وی، توسط استاد نعمت الهی و به سفارش شهرداری اصفهان ساخته شده است و امروز طی مراسمی که در میدان اصلی خوراسگان در شهر اصفهان برگزار می‌شود، نصب خواهد شد.
 
نوروزی با تاکید بر اینکه قوانین و مصوبات شورای شهر و مجلس باید رعایت شود، اظهار کرد: در این زمینه نام معابر شهر اصفهان طبق مصوبات شورای شهر باید حفاظت شود. در گذشته مصوبه‌ای نادیده انگاشته شده و برهمین اساس مقرر شد اقدامات اصلاحی در اولین فرصت انجام شود؛ بنابراین عده‌ای نباید افکار عمومی را تشویش کنند بلکه همه باید براساس اطلاعات درست و بیان دقیق با مردم سخن بگوییم تا اظهاراتی که می‌تواند موجب مشوش کردن افکار و اذهان مردم شود، شنیده نشود.
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: شهرداری ، طرح عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.