بیشتر بخوانید: مشاهده جدیدترین کالاهای برندهای تجاری در اینستاگرام
بسیاری از شرکتهای جهان در حال حاضر به طور گستردهای بر روی فناوریهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت میکنند. به جرات میتوان گفت این فناوریها دنیایی جدید را بر روی کاربران میگشاید و امکانات و تصاویری را که شاید مشاهده آنها در جهان عادی غیرممکن یا بسیار سخت باشد، پیش روی کاربران قرار میدهد.
کاربران در دنیای واقعیت مجازی اینستاگرام میتوانند خدماتی جذاب و دلپذیر را تجربه کنند. به طور دقیق کاربر سرویس واقعیت مجازی اینستاگرام خود را در شرایطی متفاوت با جهان خارج از این اپلیکیشن مشاهده میکند. شرایطی را در نظر بگیرید که وارد مغازه عینک فروشی میشویم و قصد خرید یا تنها مشاهده و امتحان کردن چند عینک آفتابی متفاوت را دارید.
این وضعیت تا حد زیادی مشابه حالت آینده اینستاگرام است. کاربر به راحتی میتواند عینک مورد نظر خود را از یک فروشگاه مجازی انتخاب کرده و آن را روی صورت خود مشاهده کند. شاید در این حالت نتوان وزن عینک را روی صورت حس کرد ولی تمامی زوایای و ویژگیهای دیگر آن در اپلیکیشن اینستاگرانم نشان داده میشوند.
کارشناسان فناوری معتقدند اینستاگرام با این ویژگی میلیون کاربر خود در سراسر جهان را که روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند، غافلگیر کرده و میزان رضایت آنها را افزایش میدهد. فیسبوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام نیز این قابلیت را در ابعادی بسیار محدود و تنها برای تعداددی از کاربران فعال کرده است. با ویژگی جدید اینستاگرام میتوان لذت بیشتری از خرید کردن برد و حتی راحتتر از مراجعه حضور کالای خریداری شده را آزمایش کرد.
انتهای پیام/