سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ مهر ماه ۹۸؛

آتش گرفتن یونولیت‌های ساختمانی/ سوختن خانه‌ای در میان شعله‌های آتش

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۳ مهر را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

منزل مسکونی طعمه حریق شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۹ در پی تماس مردمی مبنی بر آتش گرفتن منزل مسکونی در منطقه پشت تپ طرف شیلان نیرو‌های سازمان آتش نشانی در سریع‌ترین زمان در محل حاضر و از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری کردند.

او با اشاره به اینکه هیچ یک از اهالی منزل در خانه حضور نداشتند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما بخشی از وسایل خانه طعمه حریق شد.

مهار آتش سوزی کارگاه تیرچه و بلوک

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کارگاه تیرچه و بلوک نیرو‌های سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان با سرعت عمل بالا آتش را مهار و پس از ایمن سازی محیط به مرکز بازگشتند، افزود: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

احمدی اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

پاکسازی خیابان آغشته به گازوئیل

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: بر اثر بی احتیاطی شهروندان و ریختن گازوئیل در خیابان سرداران نیرو‌های سازمان آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در محل حاضر و اقدام به پاکسازی محل کردند.

او افزود: خوشبختانه حضور به موقع آتش نشانان مانع از بروز حوادث ناخوشایند شد.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.