مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲ مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲ مهر سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی خودروی سواری پراید

صداقت رئیس جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مهاباد- سردشت نزدیکی روستای قوزلوی سفلی یک نفر مصدوم بر جای گذاشت.

او با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر پایگاه جاده‌ای بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: مصدوم پس از ارزیابی اولیه و کنترل علائم حیاتی و فیکس کردن سر و گردن و بستن کلار به اورژانس تحویل داده شد.

او اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

یک منزل مسکونی طعمه حریق شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حوالی ساعت ۱۲ شب گذشته پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد، طبقه دوم یک منزل مسکونی در شهرک کارمندان طعمه حریق شده که با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی و کمک همسایگان مانع از پیش روی آتش شدند.

او افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، ولی برخی اثاثیه منزل طعمه حریق شد.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

آتش گرفتن خودرو سواری در پارکینگ

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۳ بامداد در یک تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ از آتش گرفتن یک خودرو سواری پژو در پارکینگ منزل مسکونی با خبر شدیم، که بلافاصله نیرو‌های سازمان به محل اعزام شدند.

او علت آتش سوزی را اتصال سیم کشی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع برق محل حادثه را ایمن کرده، مانع از سرایت آن به داخل پارکینگ شدند.

احمدی تصریح کرد: این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت، ولی متاسفانه نیمی از داخل خودروی مذکور در آتش سوخت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.