سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی والیبال؛

پیروزی ایتالیا برابر آرژانتین / شکست ناباورانه روس‌ها / برد آسان میزبان برابر نماینده آفریقا

رقابت‌های جام جهای والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در نخستین  دیدار آن تیم ملی والیبال کشورمان با ترکیبی جوان موفق به شکست تیم والیبال کانادا با نتیجه ۳ -۱ شد تا شرایطش در جدول را بهبود ببخشد.  

 تیم ملی والیبال ایتالیا هم در دومین بازی امروز به مصاف آرژانتین رفت و در پایان یک دیدار جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه ۳ -۲ از سد نماینده آمریکای جنوبی بگدرد و ترمز این تیم را بکشد. سومین دیدار امروز هم میان تیم‌های استرالیا و روسیه برگزار شد و در حالی که بسیار انتظار داشتند روس‌ها به سادگی برنده این بازی باشند ۳ -۲ باختند و بخت صدرنشینی را از دست دادند.  

آمریکا در چهارمین دیدار امروز با لهستان بازی کرد و موفق شد با نتیجه ۳ -۱ برنده باشد این بازی بسیار نزدیک بود و دو تیم امتیاز‌های بسیار زیادی کسب کردند و تنها یک اشتباه از آمریکایی‌ها کافی بود تا آن‌ها حالا بازنده این بازی باشند. دیدار پنجم امروز هم میان تیم‌های برزیل و مصر انجام شد و سلسائو موفق شد در یک بازی که بسیار دیدنی بود ۳ -۱ مصر را شکست دهد و نوار پیروزی این تیم را قطع کند.  

ژاپن میزبان هم در آخرین بازی ۳ -۰ تونس را برد و به دومین بردش در این رقابت‌ها دست پیدا کرد. بدین ترتیب تا پایان روز سوم تنها تیم برزیل است که در هیچ کدام از دیدارهایش نباخته است و با اقتدار صدرنشین است، پس از او تیم‌های آمریکا، ژاپن، لهستان و مصر در جایگا‌های دوم تا پنجم قرار دارند.  


بیشتر بخوانید:

 تیم ملی والیبال ایران ۳ - کانادا ۱ / برد دلچسب در گام سوم / اعتماد به جوانان جواب داد

کولاکوویچ: پیروزی برابر کانادا برایمان اهمیت زیادی داشت

 وطن پرست: هواداران بیش از این انتظار داشتند / مهم است که بازی های خوب و مردم پسندی انجام شود / باخت مقابل مصر تلنگر خوبی بود


انتهای پیام/ 

نتایج روز سوم جام جهانی والیبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.