سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ناجا در مازندران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی پردیس ناجا دیروز در خزرآباد ساری خبر داد.

سرهنگ سید محمد قربان نژاد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اولین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان بصیرت، ولایت مداری، ایثار و شهادت برابر برنامه زمانبندی و روز شمار، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده کارکنان ستاد انتظامی استان و شهرستان ساری در محل مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی پردیس ناجا در خزرآباد ساری برگزار شد.

او افزود: پس از پیاده روی خانواده‌ها در طول مسیر ساحلی و جنگلی مجتمع، اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد و ورزش‌های همگانی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه طناب کشی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش بوده است.

سرهنگ قربان نژاد گفت: در این همایش با برگزاری مراسم قرعه کشی به نفرات برگزیده هدایایی از جمله دوچرخه، لوازم خانگی و پوشاک و لباس ورزشی اهدا شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: ویزیت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرکت کنندگان در این همایش از دیگر برنامه‌های همایش بوده که با استقبال کارکنان و خانواده‌های آنان همراه بوده است.

سرهنگ قربان نژاد افزود: حضور کارکنان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در روز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/س

پیاده روی خانوادگی کارکنان ناجا در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.