نیروی انتظامی بازوی پرتوان نظام اسلامی در مقابله با تهدیدات و برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام نادعلی زاده در این دیدار با تبریک هفته ناجا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت، گفت: نیروی انتظامی بازوی پر توان نظام اسلامی در مقابله با تهدیدات و برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه است.


وی با قدردانی از عملکرد خوب و شایسته کارکنان انتظامی شهرستان جویبار در تامین نظم و امنیت عمومی این شهرستان، افزود: کارکنان سخت کوش و تلاشگر نیروی انتظامی سرافراز و پر افتخار بر قله‌های تامین نظم و امنیت یکه تازی می‌کنند.


امام جمعه شهرستان جویبار سعه صدر، آراستگی به صفات اخلاقی و رفتاری نیکو را از مشخصه‌های بارز پلیس ایران اسلامی در مقایسه با پلیس‌های سایر کشور‌های جهان دانست و گفت: نیروی انتظامی با نوآوری و شکوفایی و تحول عظیم و شگفت انگیز توانسته خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهد.


حجت الاسلام ناد علی زاده ضمن توصیه به کارکنان پلیس که جز با خدا با کس دیگری معامله نکنند، افزود: امروزه نیروی انتظامی به لطف الهی و تلاش شبانه روزی در جای جای میهن، نظم و امنیت را برقرار کرده است، به گونه‌ای که احساس امنیت مطلوبی را در کشور شاهد هستیم.


انتهای پیام/ع


نیروی انتظامی بازوی پرتوان نظام اسلامی در مقابله با تهدیدات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار