سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان جشنواره قصه گویی کرمان/ انجمن قصه گویی استان فعال می شود

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با رقابت ۳۸ قصه گو پس از دو روز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: خوشبختانه در چهار سال گذشته که جشنواره قصه گویی در استان برگزار می‌شود استان کرمان در جشنواره بین المللی حضور داشته و رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی قصه گویی شب یلدا در تهران برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم امسال هم استان کرمان بتواند جز رتبه‌های برتر کشوری باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همچنین از افتتاح انجمن قصه‌گویی در استان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به کمک این انجمن که قصه گویان و اساتید برتر در آن حضور دارند در بحث قصه‌گویی در بیشتر برنامه ریزی کنیم و والدین را به استفاده بیشتر از این ابزار تشویق کنیم.

 ده یادگاری دبیر جشنواره قصه گویی نیز گفت: این جشنواره با هدف آینده ساختنی نیست و رویکرد تمرین زندگی آغاز شد و خوشبختانه امسال در استان ۶۰ درصد رشد مثبت داشته است.

او با بیان اینکه امسال ۷۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند افزود: در بخش صحنه‌ای ۱۷۳ اثر درسایت کانون استان بارگذاری شد که ۳۸ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

ده یادگاری با اشاره به اینکه مرحله‌ اجرای صحنه‌ای قصه گویی ۹ و ۱۰ مهر ماه در کرمان برگزار شد، گفت: در پایان این جشنواره ۵ نفر در بخش زنان و مردان، ۳ نفر در بخش دختران و پسران و سه نفر در بخش مادربزرگ و پدربزرگ به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

پایان جشنواره استانی قصه گویی کرمان

برچسب ها: جشنواره ، قصه گویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.