سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ تمام عیار استکبار جهانی بر علیه مردم ایران

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت:برخورد دشمن در این ۴۰ سال نشان دهنده جنگ تمام عیار استکبار جهانی بر علیه مردم ایران است به نحوی که ما در شش جبهه در حال مبارزه با دشمن هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء امروز در آیین نکوداشت سردار محمود چهارباغی فرمانده سابق توپخانه نیروی زمینی سپاه قبا در کاشان اشاره به مقاومت دلیرانه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین ایران و همه جبهه کفر بود.

او با بیان اینکه در ابتدای جنگ پنج استان و بیش از ۱۷هزار کیلومتر مربع از خاک مقدس ایران اسلامی در اشغال صدامیان بود، ابراز داشت: به برکت ایستادگی ملت ایران و همچنین خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس ما ابهت هر دو برقدرت غرب و شرق را شکستیم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه بعد از جنگ هم دفاع در مقابل آمریکا و مزدوران آن ادامه دارد، افزود: برخورد دشمن در این ۴۰ سال نشان دهنده جنگ تمام عیار استکبار جهانی بر علیه مردم ایران است به نحوی که ما در شش جبهه در حال مبارزه با دشمن هستیم.

او با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را در دو جبهه اقتصادی و سیاسی متمرکز کرده است، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ رسانه تلویزیونی به زبان‌های مختلف بر علیه انقلاب و مردم ایران در حال فعالیت است.

سردار اسدی با بیان اینکه مردم در این ۴۰ سال به برکت ولایت فقیه روی پای خودشان ایستاده اند، ابراز داشت: آمریکا و جبهه استکبار جهانی در این مدت به طور مرتب در حال توطئه چینی بر علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در این راه از هیچ راهی برای شکست مقاومت مردم ایران فروگذار نکرده اند.

او گفت: آمریکا در عراق و منطقه بیش از هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرد و حدود ۶۵ هزار کشته و مجروح داد و این در حالی است که هواپیمای رییس جمهور آمریکا حال باید به صورت کاملا مخفیانه و با چراغ خاموش در یک پایگاه نظامی بنشیند که این نشان از ضعف و در هم شکستن ابهت پوشالی این کشور است.

درس قیام امام حسین به ما این بود که زیربار ظلم نرویم

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث عاشورا و مصائبی که بر خاندان امام حسین (ع) وارد شد، افزود: درس قیام امام حسین به ما این بود که زیر بار ظلم نرویم.

او ابراز داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر می‌خواستند در جهان دو دسته انسان وجود داشته باشد، یک دسته ظلم کننده و غارتگر و دیگری ظلم پذیر و غارت شونده که شکر خدا به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی و درس مقاومت در برابر ظلم که ملت ما آن را از عاشورا گرفته است، تمام توطئه‌های دشمنان از هم پاشید.

سردار اسدی همچنین با اشاره به حماسه حضرت زینب (س) در روشنگری قیام عاشورا گفت: وظیفه ما در قبال عاشورا و حوادث بعد از آن شناخت دشمن است و این که مقام معظم رهبری به طور مرتب سفارش به بصیرت می‌کند نشات گرفته از همین وظیفه شناسی است.

او با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار محمود چهارباغی در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حریم اهل بیت افزود: سردار چهارباغی نه یک قهرمان ملی بلکه یک قهرمان جهانی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.