سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از تیم سپاهان راضی هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:از تیم سپاهان راضی هستیم، مشکلاتی در تیم داشتیم و نمی خواهم آن ها را بازگو کنم و امیدوارم بازی خوبی را داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: دربی اصفهان از نظر کیفیت و نتیجه بین شهرآورد‌های خوب ایران بوده است. از نظر جدولی دربی بسیار مهم است و این بازی برای ما حکم فینال را دارد.

او در رابطه با وضعیت تیم ذوب آهن گفت:ذوب آهن تیم خوبی است و منصوریان سرمربی بسیار خوبی دارد و نتیجه خوبی را در بازی‌های آسیایی کسب کرده است.

او ادامه داد: از تیم سپاهان راضی هستیم، مشکلاتی در تیم داشتیم و نمی‌خواهم آن‌ها را بازگو کنم و امیدوارم بازی خوبی را داشته باشیم تیم ذوب آهن تیم خوبی است و پرس را انجام می‌دهد. ما بر روی این کار کرده ایم و سخت به دنبال نتیجه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با بازی‌هایی که در بین لیگ برتر انجام می‌شود، افزود: جام حرفی برای تیمی مضر است که در شرایط خوبی در لیگ برخوردار باشد.

او درمورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان، ادامه داد: امیدوار هستم بازیکنان ما در این چمن لیز نخورند، زیرا تیم ما در بازی‌هایی ک مهمان بوده است نتیجه خوبی کسب کرده است و امیدوارم مشکلش حل شود. دربی اصفهان با وجودحساسیت بالا با کیفیت است.

او با اشاره به وضعیت خوب تیم سپاهان، ادامه داد: از طرفداران سپاهان تعجب می‌کنم، زیرا سپاهان خوب بازی می‌کند، ولی طرفداران در نقش جهان حضور پیدا نمی‌کنند. این حرف بازیکنان تیم است و امیدوارم در این بازی از تیم سپاهان حمایت شود.

قلعه نویی تصریح کرد: شرایط در تیم‌های دیگر بد‌تر است و حمایت می‌شوند، اما سپاهان با وجود نتیجه خوب حمایت نمی‌شود.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از دیدار سرمربی تیم فوتبال سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.