سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربی خوبی را پیش بینی می کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:دربی خوبی را پیش بینی می کنم و امیدوارم کسی که لایق است پیروز میدان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن امروز پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار کرد: تسلیت می‌گویم به خانواده باشگاه پرسپولیس به دلیل از دست دادن بزرگ مرد فوتبال ایران جعفر کاشانی.

او افزود: فردا فوتبال ایران بازی زیبایی را خواهد دید. قلعه نویی به فوتبال هجومی علاقه دارد و بازی خوبی را در پیش خواهیم داشت. ما امسال در کسب امتیاز دچار مشکل بودیم. دربی خوبی را پیش بینی می‌کنم و امیدوارم کسی که لایق است پیروز میدان باشد.

‎او ادامه داد: فضای مجازی باعث پیشرفت فوتبال نمی‌شود.

منصوریان افزود: تیم من در بازی‌های لیگ هنوز جلو نیفتاده است و امیدوارم فردا این اتفاق بیوفتد. هرچند خیلی سخت است. سپاهان تیمی است که تا کنون گل نخورده و گل زدن به این تیم بسیار سخت است. ‎در بازی قبل پیغام‌های خوبی داشتیم به طور مثال خلعتبری به بازی گذشته رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه ‎پهلوان مرا بسیار امیدوار کرده و می‌تواند برای ذوب آهن ستون باشد، خاطرنشان کرد: او دارای قابلیت زیادی است و تا چند وقت آینده پهلوان را در اردو تیم ملی خواهید دید. از بازی قبلی او نیز راضی هستم.


او تصریح کرد: ‎فردا پهلوان و خلعتبری به عنوان بازیکن جانشین به میدان خواهند آمد و از بازی با مس به صورت ثابت بازی می‌کنند.

منصوریان با بیان اینکه دربی اصفهان یک دهه است که دشمنی ندارد، افزود: ‎بار دربی در اصفهان بیشتر است. از فردای شهر آورد تمام ایران رقیبشان می‌شود و از تیم هم شهری خود حمایت می‌کنند و وقتی بخواهند به هم کمک کنند سبز و زرد را کنار می‌گذارند. ‎دلیل پیشرفت فوتبال اصفهان همین همدلی و یکدلی است و خوشحال هستم که در نشست خبری خانم‌ها نیز حضور دارند.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از دیدار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.