سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور عنوان کرد؛

تلاش نیروی انتظامی نیشابور به منظور تحقق شعار " پلیش هوشمند، امین مردم"

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: هفته نیروی انتظامی به نام پلیش هوشمند، امین مردم نام گذاری شده است به همین منظور تمام تلاش خود را در تحقق این مهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده نیروی انتظامی نیشابور در جمع اصحاب رسانه، گفت: هفته نیروی انتظامی که به نام "پلیش هوشمند امین مردم" نام گذاری شده است ما نیز به نوبه ی خود تمام تلاش خود را در تحقق این مهم خواهیم کرد.
 
اوبا اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی برنامه های ویژه ای در سطح شهر داریم، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها تشویق بانوان با حجاب راننده می‌باشد.
 
فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: حضور در مساجد و پاسخگویی به مشکلات مردم از دیگر برنامه های ماست و خود نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل کیوسک راهنمایی رانندگی در مرکز شهر آماده پاسخگویی به شهروندان نیشابور هستم.

دهقانپور با اشاره به اینکه ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۱ نفر قاچاقچی کشف شده است، افزود: در بحث آگاهی هم ۵۹۰ نفر سارق و مال خر دستگیر و ۲۰ باند سرقت در خصوص کالای قاچاق به ارزش بیست و پنج میلیارد ریال متلاشی شده است.

او تصریح کرد: در بحث امنیت هم با سپاه در قالب گشت رضویون همکاری خیلی خوبی صورت گرفته که موجب امنیت بیشتر در محله‌ها شده است.
 
 جواد حق دادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیشابور نیز در این جلسه گفت: ترخیص موتور سیکلت‌ها و وسیله‌های نقلیه‌ای که زیر یک میلیون تومان جریمه دارد و بالای یک میلیون تومان با یک سوم جریمه ترخیص خواهند شد.

او تصریح کرد: شماره گذاری و پلاک گذاری موتور سیکلت‌ها در بخش زبرخان _ میان جلگه و سرولایت با حضور پلیس راه راهور انجام خواهد شد.
 
پرده برداری از المان شهدای مسجد رضویه و افتتاح درمانگاه امام سجاد (ع) نیز از برنامه های دیگر هفته نیروی انتظامی در نیشابور است.
 
انتهای پیام// س. ح
 

نشست خبری نیروی انتظامی در نیشابور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.