سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد:

نرخ کرایه سرویس مدارس مشهد افزایش نخواهد یافت

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: باتوجه به مخالفت کارگروه ماده ۱۸، نرخ کرایه سرویس مدارس به جز در مسیر‌های پرترافیک مصوب، افزایش نخواهد یافت.

مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه کارگروه ماده ۱۸ با درخواست تعدادی از رانندگان سرویس مدارس برای افزایش مجدد نرخ کرایه سرویس مدارس مخالفت کرده بود، گفت: بر این اساس جلسه ای با حضور نمایندگان استانداری، آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان، پلیس راهور، نماینده شرکت‌های مجری سرویس مدارس و تاکسیرانی شهرداری مشهد برگزارشد تا این موضوع به صورت همه جانبه بررسی شود.
 
او تصریح کرد: ابتدای تابستان، تعدادی از رانندگان سرویس مدارس برای افزایش مجدد نرخ کرایه سرویس مدارس بیش از ۱۹ درصدی درخواست داده بودند که  از سوی شورای شهر به تصویب رسید اما این کارگروه با درخواست افزایش مجدد نرخ کرایه سرویس مدارس مخالفت کرد.
 

افزایش ۱۰ درصدی کرایه سرویس مدارس برای مسیر‌های پرترافیک

 
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: در این جلسه مقرر شد که با اعلام  مسیرهای  پرترافیک از سوی مدارس، نرخ کرایه سرویس مدارس در این مسیرها، با افزایش ۱۰ درصدی روبرو خواهد بود.
 
بهاروند با تاکید بر اینکه در اجرا و تصویب  این نرخ هم وضعیت اقتصادی اولیا و نیز رانندگان  مورد توجه بوده است، افزود: این نرخ در چارچوب قانون تعیین شده و لازم است سازمان های مربوطه نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال آینده را مشخص کنند.
 

تخفیف ۵۰ درصدی تاکسیرانی برای سرویس مدارس فقط تا پایان مهر

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: رانندگانی که تا پایان مهر امسال، نسبت به اخذ برچسب و مجوز تاکسیرانی و تمدید آن اقدام کنند از تخفیف ۵۰ درصدی تاکسیرانی، بهره  می شوند. 
 
انتهای پیام// ز.م
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.