سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت پرسپولیسی‌ها با تغییر زمان بازی با شاگردان گل محمدی

مدیران پرسپولیس با تغییر زمان دیدار تیمشان با شهر خودرو در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند و هر ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا در جدول رده بندی صعود کنند.

این دیدار در حالی قرار بود از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شود، اما سازمان لیگ اعلام کرد که زمان این بازی تغیر کرده و این بازی در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه برگزار خواهد شد که با اعتراض سرخ‌ها همراه بوده است. باشگاه پرسپولیس برای برگشت از مشهد بلیت برگشت به تهران را برای ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب رزرو کرده و حالا با تغییر زمان بازی، اعضای تیم پرسپولیس نمی‌توانند با این پرواز راهی تهران شوند که این موضوع می‌تواند برای سرخپوشان دردسر‌هایی داشته باشد.

البته این بلیت چارتر بوده و به هیچ عنوان قابلیت لغو شدن ندارد و این مسئله باعث شده تا باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر زمان بازی معترض شود.


بیشتر بخوانید: نام کاپیتان به لیست پرسپولیس باز می‌گردد


باشگاه پرسپولیس قرار است در تماس با سازمان لیگ اعلام کند که نمی‌تواند در زمان جدید اعلام شده به مصاف شهر خودرو برود چرا که بلیت برگشت این تیم برای ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تهیه شده و در صورت لغو این بلیت این باشگاه ضرر مالی زیادی خواهد کرد.

حال باید آیا باشگاه پرسپولیس در زمان اعلام شده سازمان لیگ به مصاف شهر خودرو می‌رود یا زمان بازی بازهم تغییر می‌کند.

دیدار شاگردان گل محمدی و کالدرون، جمعه این هفته در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.