سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز دهم مهرماه ۹۸،

مصالحه ۸۰ درصدی پرونده‌های قضائی در مراکز مشاوره پلیس /دستگیری سارق احشام

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۴ هزار نفر به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در استان مراجعه کردند و از این تعداد ۳ هزار نفر به دوایر مددکاری کلانتری‌ها ارجاع داده شدند که با تلاش مشاوران و مددکاران منجر به مصالحه ۸۰ درصدی شده است.

سردار حاجیان با اشاره به افزایش خدمات رسانی مرکز مشاوره در هفته ناجا افزود: از ۱۱ تا ۱۷ مهرماه این مرکز آماده ارائه خدمات مضاعف در زمینه‌های، خانواده، روانشناختی، انتظامی، حقوقی، تحصیلی و ازدواج در دو شیفت صبح وعصر به شهروندان است.

او اضافه کرد: شهروندان در صورت نیاز به خدمات مشاوره می‌توانند به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۱۷۱ تماس بگیرند.

* دستگیری سارق احشام در قزوین

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: در پی اعلام سرقت احشام همراه با ضرب وشتم چوپان در روستای "حسین اباد بوئین زهرا "، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اگاهی این شهرستان قرارگرفت.

سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: ماموران با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر سارق حرفه‌ای احشام را دستگیر کردند.

او اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت دام ومعرفی ۲ مالخر در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ علیان نژادی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی به دامداران توصیه کرد: بسیاری از سرقت‌های احشام صورت گرفته، بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی یا سهل انگاری دامداران بوده است لذا برای پیشگیری از سرقت احشام دامدار‌های محل نگهداری آن‌ها بایداز نظر فیزیکی مطمئن و غیر قابل نفوذ باشد.

* کشف ۸۰۰ گرم شیشه در قزوین

 فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت : ماموران کلانتری ۱۳ "غیاث آباد" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک نفر موتور سوار حین فروش موادمخدر مظنون شدند.

 سرهنگ رسول فراهانی افزود :  فرد مظنون به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد که ماموران پس از تعقیب و گریز او را دستگیر کردند .

او اضافه کرد : مامروان از این فرد  ۸۰۰ گرم شیشه کشف کردند .

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.