مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد فرد یا افرادی در یکی از استان‌های غربی با یک دستگاه خودرو سواری پیکان قصد انتقال یک محموله قاچاق سیگار را به مرکز کشور دارند.

سردار حاجیان افزود: ماموران پلیس آگاهی قزوین پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس زنجان و در اختیار گذاشتن اطلاعات تکمیلی، خودروی مورد نظر در شهر رسف شهرستان قیدار توسط پلیس آگاهی زنجان شناسایی و توقیف شد.

او اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودروی پیکان ۲۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و راننده دستگیر شد.

سردار حاجیان، ارزش تقریبی کالای کشف شده را یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردو گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی در استان زنجان معرفی شد.

* دستگیری قاچاقچی زن هروئین و شیشه در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدام اطلاعاتی مشترک با استان اردبیل از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک زن قاچاقچی از استان‌های مرکزی به استان‌های شمالی کشور از طریق ناوگان عمومی مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با استقرار در محور‌های مواصلاتی قزوین حین کنترل خودرو ها، اتوبوس مورد نظر را در عوارضی آزاد راه قزوین – رشت شناسایی و خودرو را متوقف کردند.

سردار حاجیان اضافه کرد: ماموران حین بازرسی از اتوبوس زن قاچاقچی را که در پوشش مسافر قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را داشت شناسایی ودستگیر کردند.

به گفته او، در بازرسی ماموران از وسایل همراه او، ۱۱ کیلوگرم هروئین و ۴ کیلو گرم شیشه کشف کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

* واژگونی پراید، یک کشته و یک مصدوم در قزوین بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محور کرج-قزوین بعد از پمپ بنزین خلخالی، یک دستگاه پراید واژگون شد و بر اثر این سانحه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: همچنین در این حادثه سرنشین خودرو مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهمترین دلیل بروز این حادثه بوده است.

* یک کشته در تصادف اسکانیا با وانت نیسان

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کشنده اسکانیا با یک دستگاه وانت نیسان در لاین شمالی آزاد راه قزوین –زنجان حوالی ضیاء آباد، راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف کشته شد.

سرهنگ بیگلری، علت تصادف را بی توجهی به جلو از جانب راننده وانت نیسان اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.