سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته ناجا اجرا می شود؛

۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: دربزرگداشت هفته ناجا ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: این برنامه شامل مسابقات ورزشی سرکشی از خانواده شهدای ناجا دیدار با امام جمعه و حضور در نماز جمعه و دیدار مردمی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

او گفت: میزان کشفیات مواد مخدرنسبت به سال گذشته در نهاوند به ۳۵درصد افزایش داشته است .

ساکی افزود: ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر جدید و روان گردان در شهرستان نهاوند متلاشی شد و ۶۰۰ عدد قلیان که ابزار مصرف این مواد هستند کشف شد.

فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش ۴۶ درصدی کشفیات سرقتی در نهاوند نسبت به سال قبل خبرداد و افزود:۲۱۰ سارق در این مدت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ساکی گفت:جرائم سایبری نهاوند به ۱۵ درصد افزایش یافته که بیشترین جرم آن‌ها سو استفاده از کانال‌های تبلیغاتی و کلاهبرداری اینترانتی و فروشگاه مجازی بوده است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در تصادفات داخل شهری کاهش چشمگیری داشتیم و در ایام اربعین ۳ ایستگاه با پوشش انتظامی داریم و ۱۰ اکیپ انتظامی و ترافیکی به صورت محسوس و نا محسوس تمامی جاده‌های نهاوند را پوشش می‌دهند.

او بابیان اینکه رویکرد پلیس در این برنامه‌ها آگاه سازی و آموزش همگانی، ایجاد گفتمان بین مردم و پلیس و اعتمادسازی بین مردم خواهد بود، گفت: امنیت و آرامش در سایه همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان، مشارکت عمومی و اقتدار پلیس میسر می‌شود.

فرمانده انتظامی نهاوند تاکید کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم است و بدون مشارکت مردم و حمایت مسئولان نمی‌تواند امنیت را برقرار سازد.

او بابیان اینکه پلیس به دنبال جلب مشارکت عمومی در تمامی حوزه‌ها همچون ترافیک، امنیت و حجاب و عفاف است، به برنامه‌های هفته ناجا اشاره و عنوان کرد: تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا، ارائه خدمات گذرنامه و پلیس+۱۰، مشاوره به صورت رایگان، همایش کوه‌پیمایی و قرائت زیارت عاشورا، حضور در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح با حضور امام جمعه و غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده هفته ناجا در شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/ج

کشف مواد مخدر در نهاوند ۳۵درصد رشد دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.