سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ارتش مطرح شد؛

ارتشیان باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند/ کشور به واسطه تلاش نیرو‌های مسلح در امنیت کامل به سر می‌برد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور گفت: ارتشیان باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور در همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر فرماندهان و مسئولین یگان‌های ارتش مستقر در استان‌های کردستان و کرمانشاه گفت: ارتشیان باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ارتشیان، افزود: ایشان در بیاناتشان از تدین به عنوان یکی از ویژگی‌های برجسته ارتشیان یاد کرده‌اند که با این بیانات مدال زرین و پرافتخاری را به گردن ارتشیان انداختند.

امیر آریانفر با اشاره به ضرورت ورود اثرگذار ارتشیان در مقوله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ارتشیان باید همچون عرصه‌های دیگر نظیر حوادث سیل و زلزله که همه توانمندی‌های خود را در بکار گرفتند در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر هم ورود کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک راهبرد برای سلامت جامعه در دین مبین اسلام مورد توجه زیادی قرار دارد، تصریح کرد: در باب اهمیت توجه به امر به معروف و نهی از منکر همین بس که مهمترین فلسفه قیام عاشورا از سوی امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان شده است.

در ادامه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه کار نیرو‌های مسلح تامین امنیت است، گفت: امروز کشور به واسطه تلاش‌های نیرو‌های مسلح در امنیت به سر می‌برد.

حجت الاسلام صالحی‌نسب با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و فراگیر است، افزود: اگر همه در هر جایی به وظایف خود در مورد دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند، جامعه آرمانی شکل خواهد گرفت.

او خاطرنشان کرد: باید فرماندهان و مسئولین یگان‌های مستقر در پادگان‌ها در همه رده‌ها آسیب‌های وارده به یگان‌ها را شناسایی کرده و برای به حداقل رساندن این آسیب‌ها تلاش کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: تضعیف فرهنگ اسلامی، تضعیف نیرو‌های مسلح، ابتذال اخلاقی و... بزرگترین منکراتی هستند که جامعه باید با آن‌ها برخورد کند.

انتهای پیام/ب

همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ارتش

برچسب ها: ارتش ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.