سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاحیه محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در استان ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از ایجاد محدودیت تردد برخی از وسایل نقلیه در ایام قبل، حین و پس از اربعین حسینی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها در ایام اربعین حسینی و به جهت تسهیل در تردد‌های جاده ای، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از روز دوشنبه ۱۵ مهرماه تا پایان روز شنبه ۴ آبان ماه در مسیر‌های حمیل سرابله - ایلام، قلاجه - ایوان - ایلام، ایلام - مهران، ایلام - ملکشاهی - مهران و مهران - دهلران و بالعکس ممنوع خواهد بود.

او افزود: محدودیت‌های ایجاد شده به سبب ظرفیت کم راه‌های استان و پرپیچ و خم بودن راه‌ها و عرض کم در بسیاری از مقاطع است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم خوب کشورمان و بویژه هم استانی‌های عزیز شاهد تردد روان و بدون حادثه در مسیر‌های جاده‌ای استان و بویژه مسیر‌های منتهی به مرز مهران باشیم.

در خبر چند روز گذشته، تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهرماه تا پایان روز سه شنبه ۳۰ مهر ماه اعلام شده بود که به منظور تسهیل در تردد زائران حسینی و با پیشنهاد رئیس پلیس راه استان ایلام، این محدودیت‌ها به تاریخ دوشنبه ۱۵ مهرماه تا پایان روز شنبه ۴ آبان ماه تغییر یافت.

انتهای پیام/غ

ایجاد محدودیت تردد برخی از وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.