سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح بهسازی و آسفالت راه‌های روستائی استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار بهسازی و آسفالت راه‌های روستائی استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از روند اجرائی این طرح در حوزه شهرستان گرمی گفت: در شهرستان گرمی راه ارتباطی ۴ روستا بطول ۱۰ کیلومتر از محل اعتبارات شهرستانی روکش آسفالت انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه در قالب "طرح ملی ابرار" بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشکین شهر، خلخال و کوثر به طول ۷۰ کیلومتر درحال اجرا است تصریح کرد: با توجه تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور برای اجرای این طرح مهم راهداران دیار سبلان نیز باهمه توان برای محقق شدن اهداف طرح ابرار در میدان عمل آماده اقدام جهادی و انقلابی هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل هم چنین در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان اردبیل نیز از انجام روکش آسفالت ۴ کیلومتر از راه روستایی ۱۳۰ خانواری شیخ احمد خبر داد.

رحمتی از فرمانداران شهرستان‌ها خواست تا با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات به مردم عزیز بیش از پیش یاری کنند.

او در بازدید از روند اجرائی طرح ابرار در حوزه شهرستان کوثر نیز گفت: ۱۰ کیلومتر بهسازی و ۲ هزار مترمکعب شن ریزی در راه روستا‌های الو و النکش این شهرستان درحال انجام است.

انتهای پیام/ح

آسفالت راه های ارتباطی روستایی در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، راهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مراد زاده
۱۱:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
بازم خبری از آسفالت راه روستای لنج اباد نشد؟؟؟طبق روال قبلی می گید هوا سرد شد ان شائ اله سال دیگه!!!