معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از ۳ میلیون و ۸۱۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در ۶ ماه گذشته سالجاری در استان اردبیل خبر داد.

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری بیش از ۳ میلیون و ۸۱۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

او با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده است افزود: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های مشکین شهر - اردبیل با ۲۳۱ هزار تردد و بران-سه راهی سربند در محور پارس آباد با ۱۸۹ هزار تردد ثبت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسط محور‌های استان اردبیل را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۴ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

صبحی کاهش ۷/۵ درصدی تخلف سرعت غیرمجاز در مقایسه با مدن مشابه سال قبل را خاطرنشان کرد و افزود:مجموع ورود و خروج به استان اردبیل افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

کاهش ۷/۵ درصدی تخلف سرعت غیرمجاز در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، ثبت تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.