سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از ۱۹۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: ۱۹۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و قلع وقمع شد.

مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه برخورد با متجاوزین و متخلفان حریم راه خط قرمز راهداری است گفت: در ۶ ماهه نخست امسال با تلاش گشت‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان ۱۱۰ مورد اخطار کتبی به دستفروشان و متخلفان ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه ابلاغ و با دستور قضایی ۸۴ مورد قلع و قمع انجام شده است.

او با اشاره به اینکه ۷۰ مورد از این قلع و قمع‌ها مربوط به بساط میوه فروشان در سه راهی فاراب، سه راهی جدید فیروزآباد – خلخال و سه راهی قره قشلاق می‌باشد تصریح کرد: صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی از ماموریت‌های مهم راهداری است و در این خصوص از هیچ خطایی اغماض نکرده و با متخلفان و متجاوزان در حوزه حریم راه بصورت قاطعانه و قانونی برخورد می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر افزود: در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده و دید بهتر رانندگان تاکنون ۱۱ هزار عدد علائم راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر شست وشو و ۷۱۰ عدد تابلو و علائم هشداری جدید نیز توسط راهداران بازسازی و نصب شده است.

آزاد نصب ۱۰ عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی، ایجاد ۲ عدد سرعت کاه و رنگ آمیزی آن ها، بازسازی و نصب ۷۰ شاخه گاردریل و لایروبی و تنظیم ۱۴ دهنه بستر پل را از اقدامات مهم راهداران در ۶ ماهه امسال برشمرد و اظهار داشت: در جهت کنترل و هدایت ترافیک عبوری نیز ۶۴۶ عدد بازتاب چشم گربه‌ای نصب شده است.

او در جهت ارتقای ایمنی راه از ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری توسط راهداران پرتلاش در جاده‌های شهرستان کوثر خبر داد و گفت: در مدت یادشده راهداران زحمتکش ۶۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را تجدید خط کشی کرده اند.

انتهای پیام/ح

با متخلفان در حوزه حریم راه قاطعانه برخورد می‌شود

برچسب ها: راهداری ، ساخت و ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.