سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مدرسه خیری در فنوج

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از افتتاح مدرسه سه کلاسه خیری در شهرستان فنوج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا سرحدی نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  اظهار داشت:  ۶۰ دانش‌آموز روستای، ولی آباد فنوج امروز با افتتاح مدرسه سه کلاسه خیری از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

او افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان با مشارکت خیران نیک‌اندیش ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

او  ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد از فضا‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر به همت خیران ساخته شده است که این امر منجر به جذب بیش از ۱۶ هزار بازمانده از تحصیل شد.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

سرحدی نیا بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.