سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طیبی خبر داد؛

پایه گذاری دو شرکت ملی و بین المللی در زمینه انرژی، دامداری و کشاورزی

رئیس جهاد دانشگاهی از پایه گذاری دو شرکت ملی و بین المللی در زمینه انرژی، دامداری و کشاورزی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در راستای حمایت از تولید داخلی در حوزه‌های انرژی، دامداری و کشاورزی که صبح امروز (سه‌شنبه ۹ مهر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد دانش‌بنیان و اقتدار اقتصاد دانش‌بنیان دو نیاز ضروری انقلاب و جامعه هستند.

وی با بیان اینکه چنین اقتصادی مبتنی بر تولید ملی است، افزود: با توجه به توان تولید فناوری و تجاری‌سازی که در جهاد دانشگاهی وجود داشت و نیز با توجه به سابقه همکاری ما با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه سلول‌های بنیادی، امروز تفاهم‌نامه‌ای را به امضاء رساندیم.

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: همکاری در این تفاهم‌نامه در زمینه‌های فنی مهندسی، نفت، گاز و پتروشیمی، بالادست، میان‌دست و پایین‌دست، انرژی برق و انرژی نو، فناوری اطلاعات، حوزه پزشکی، سلامت، درمان و دارو، هوشمندسازی کشاورزی و اصلاح نژاد دام است.


بیشتر بخوانید: شبکه مردمی تولید راه‌اندازی می‌شود


طیبی با بیان اینکه برنامه ما و ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) این است که با اجرای همکاری در زمینه‌های فوق بتوانیم دو شرکت بزرگ را در سطح ملی و بین‌المللی پایه‌گذاری کنیم که برون‌داد آن‌ها تحقیقات و فناوری و محصولات باشد، گفت: از حسن نظر مقام معظم رهبری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و حسن نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

اقتصاد دانش‌بنیان مبتنی بر تولید ملی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.