سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر استراتژیست سابق کاخ سفید درباره رویارویی دوباره کلینتون و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰

استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید معتقد است هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست‌جمهوری اقدام خواهد کرد و فعلا در تلاش است تا مسیر خود را هموار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس بیزنس، استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رئیس ستاد انتخاباتی وی در انتخابات سال ۲۰۱۶ در مصاحبه روز گذشته خود با فاکس بیزنس درباره انتخابات سال ۲۰۲۰، از هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات نام برد.

بنن در این مصاحبه مدعی شد دموکرات‌ها بسیار نگران هستند، زیرا نامزد‌های معرفی شده آن‌ها برای انتخابات سال ۲۰۲۰ ضعیف هستند؛ بنابراین آن‌ها که اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا را دارند با تلاش برای استیضاح ترامپ نه تنها او را تضعیف می‌کنند بلکه به دنبال ابطال انتخابات نیز هستند.

او گفت: آن‌ها [دموکرات ها] فکر می‌کنند ضعیف هستند؛ بنابراین همانند بازی شطرنج، حاضرند یک رُخ [قلعه در بازی شطرنج] را قربانی کنند تا شاه را زمین‌گیر کنند. آن‌ها جو بایدن-–معاون رئیس جمهور سابق—را کنار می‌زنند تا به ترامپ برسند و امیدوارند با الیزابت وارن و یا حتی میانه رو‌هایی همچون هیلاری کلینتون و یا مایکل بلومبرگ به پیروزی برسند.

بنن معتقد است کلینتون با انرژی بزرگتری می‌تواند این کار را انجام دهد چرا که او در تبلیغ کتاب جدید خود تحت عنوان «زنان پرجرات» (Gutsy Women) موفق عمل کرده و همواره با نامشروع خواندن ریاست جمهوری ترامپ، با او مخالفت کرده است.

بنن گفت: او [کلینتون] برای ریاست جمهوری اقدام می‌کند فقط فعلا در تلاش است تا مسیر خود را هموار کند.

هیلاری کلینتون چهارم مارس طی مصاحبه‌ای گفته بود: «من می‌خواهم به کار و حرف زدن ادامه دهم و برای آنچه معتقدم هستم ایستادگی می‌کنم.»

او پیشتر حمایت خود را از استیضاح ترامپ به دلیل رسوایی اوکراین گیت اعلام کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.