وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه اتباع خود تاکید کرد این اقدام واشنگتن بدون پاسخ نمی‌ماند.

روسیه: تحریم‌های آمریکا بدون پاسخ نمی‌ماند/واشنگتن دست از بازی پوچ تحریم برداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه با غیرمنطقی خواندن تحریم‌های جدید آمریکا علیه اتباع این کشور، گفت این اقدام بی پاسخ نخواهد ماند.

مسکو همچنین از واشنگتن خواست تا از بازی مضحک تحریم دست بردارد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: به شدت از تحریم‌های ضد روسی آمریکا در ۳۰ سپتامبر شگفت زده شدیم. آن‌ها به صورت تصادفی شهروندان روس، یک شهروند تایوانی، سازمان‌های تجاری در سیشل، جمهوری چک و شماری از کشور‌های دیگر و چند هواپیما و کشتی را انتخاب کردند. معلوم نیست چه چیزی ماموران اداری واشنگتن را وادار به گنجاندن همه آن‌ها در یک فهرست کرده است و هواپیما‌ها و کشتی‌ها چه ارتباطی به مداخله در انتخابات آمریکا دارند.

وزارت خارجه روسیه در ادامه افزود: همانند قبل این اقدام ضد روسی بدون پاسخ نخواهند ماند. در عین حال ما از سیاستمداران آمریکایی می‌خواهیم تا بازی پوچ تحریم‌ها را که همیشه بدون نتیجه بوده، متوقف کنند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دو تبعه روس را به بهانه مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور تحریم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ardalan
۰۵:۵۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
روسیه دست کمی از روباه پیر استعمار نداره بلده چجوری با این ترامپ دیوانه شاخ به شاخ بشه و پوزشو به زمین بزنه درسته که درگذشته بسیار حق کشور و مردم مارو خورده ولی امروز به ظاهر هم که شده دست دوستی داده دشمن دیروز یار امروزمون شده ماهم باید کمکش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۰۵:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
تحریم ، باعث تهدید و دخالت در روابط چندهزار ساله کشورهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
ترامپ شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
جرا همه ی کشور ها امریکا را تحریم نمیکنن؟کشورهایی مثل جین و روسیه و کشورهای اروپایی اگر دست ب دست هم بدهند امریکا را زمین میزنن
آخرین اخبار