سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۹۸ ‏نفر از زندانیان شهرستان قاین

در شش ماهه نخست شال با پیگیری ‏واحد‌های مددکاری و اجرای احکام ، ۱۹۸ ‏نفر از زندانیان شهرستان قاین آزاد ‏شدند.

موسوی ثانی رئیس زندان شهرستان قائن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در اجرای سیاست‌های ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با تلاش‌های کارکنان در واحد‌های مختلف زندان خصوصا مددکاری و دفتر قضائی و مساعدت مقامات قضایی در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۱۹۸ نفر از زندان آزاد شدند.

او افزود: از این تعداد ۳۷ نفر به واسطه اخذ رضایت شاکی از طریق واحد مددکاری،۴ نفر با کمک پرداخت جریمه توسط افراد خیر و نیکوکار، ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با کمک ستاد دیه به مبلغ سه میلیارد ریال آزاد شدند.

موسوی ثانی اظهار کرد:  همچنین ۸ نفر با قبولی اعسار و  ۱۳۹نفر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی همانند اعمال ماده ۲۱۹ آئین نامه سازمان و ماده ۱۷ دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری از زندان آزاد شدند.

رئیس زندان شهرستان قائن ادامه داد: در جهت کاهش آسیب رفتارهای پرخطر وبه منظور کاستن  بار روانی مددجویان و رسیدگی به مشکلات  زندانیان نیز جلسه پرسش و پاسخی در جهت رفع مشکلات نادمین زندان قاین برگزار شد.

او در خصوص داشتن برنامه‌های لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان گفت: هرچقدر بتوانیم در زمینه‌های مختلف اصلاحی و تربیتی برنامه‌های متعدد و متنوع داشته باشیم می‌توانیم در رسیدن به اهداف آرمانی سازمانی موثر باشیم.

انتهای پیام / ط ا

 ۱۹۸ ‏نفر از زندانیان شهرستان قاین  آزاد شدند

برچسب ها: سازمان زندان ها ، جرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.