سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش مسئولان برای بخشش بدهی گروه ملی فولاد به مالیات

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: گروه ملی فولاد حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد و تلاش خواهیم کرد تا راه حلی برای بخشش جرایم این شرکت اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور  گفت: گروه ملی فولاد ایران حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد، و یکسری ناهماهنگی‌ها در حوزه مدیریتی و نقدینگی این مجموعه وجود دارد که با تصمیمات اتخاذ شده این مشکلات قطعا برطرف خواهند شد.

او با اشاره به اهمیت بالای حل مشکلات گروه ملی فولاد بیان داشت: مشکلات کارخانه گروه ملی فولاد ایران، غیر قابل حل نیستند و می‌توان با تلاش و برنامه ریزی آن‌ها را حل کرد.

دین پرست بیان داشت: با تلاش استاندار خوزستان نقدینگی خوبی به مجموعه گروه ملی فولاد تزریق شده و با توجه به اینکه بخش از سهام این شرکت در اختیار یکی از بانک‌ها است باید تصمیمات خوبی اتخاد شود تا شاهد آینده مطلوب این شرکت باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تصریح کرد: این شرکت دارای محصولات تولیدی بسیار خوب و بازار فروش مطلوب است که با تلاشی که انجام خواهد گرفت قطعا می‌تواند به روز‌های اوج خود باز گردد.

انتهای پیام/م

لزوم حل مشکلات شرکت گروه ملی فولاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.