سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پرواز کرمانشاه نجف در ایام اربعین

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : براساس برنامه‌ریزی انجام شده پرواز کرمانشاه به شهر نجف عراق در ایام اربعین بزودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،«مجتبی بیاتی» مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه بیان اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر این پرواز را راه اندازی خواهد کرد، گفت : هفته آینده پس از نهایی شدن مذاکرات تعداد و زمان دقیق این پرواز‌ها مشخص خواهد شد.

او گفت : این پرواز به دلیل تردد راحت زائران اربعین حسینی ایجاد شده است و در صورتی که متقاضی داشته باشد پس از ایام اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

بیاتی به پرواز‌های داخلی فرودگاه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با شروع به کار شرکت هواپیمایی سپران در کرمانشاه، تعداد ۶ پرواز به پرواز‌های مسیر کرمانشاه به مشهد اضافه شده است.

او گفت: این شرکت هواپیمایی در روز‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از کرمانشاه به مقصد مشهد پرواز دارد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه افزود: با افزایش این پروازها، تعداد پرواز‌های هفتگی کرمانشاه به مشهد و بالعکس به ۵۲ پرواز خواهد رسید.

بیاتی گفت: اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

هفته آینده تعداد و زمان دقیق پرواز‌ها مشخص خواهد شد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.