سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد روزانه ۶۰۰ تن از زائران از مرز رسمی خسروی

رئیس قرارگاه ویزه اربعین مرز رسمی خسروی گفت : هم اکنون روزانه ۶۰۰ تن از زائران از این مرز رسمی به عنوان امن‌ترین، اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین مزرز کشورمان به عتبات عالیات، عازم کربلای معلا و عراق می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جعفر همتی رئیس قرارگاه ویزه اربعین مرز رسمی خسروی گفت : مرز رسمی خسروی پس از سال‌ها به روی زائران عتبات عالیات و اربعین بازشده و این مهم مرهون تلاش‌های شبانه روزی وزیر کشور، رئیس ستاد مرکزی اربعین و استاندارکرمانشاه است.

او گفت : در پیک اربعین از ۱۳ تا ۲۷ مهرماه شاهد حضور گسترده زائران برای عزیمت به کربلای معلا از مرز رسمی خسروی خواهیم بود.

رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی گفت: با توجه به محدودیت تردد در مرز رسمی خسروی مکان‌هایی برای اسکان و تغذیه زائران در مرز و همچنین قصرشیرین و زائراسرا‌ها نیز سامان دهی و محل‌هایی برای پذیرایی و اقامت زائران آماده شده است.

همتی افزود: از امروز از انتهای قصرشیرین «سه راهی نصرآباد» به طرف خسروی تنها با اتوبوس‌هایی که تعبیه کردیم زائران را منتقل می‌کنیم.

او گفت: هم اکنون مرز خسروی از صبح تا ساعت ۱۵ عصر برای عزیمت زائران باز است و از ۱۳ مهرماه نیز با شروع عملی اربعین ساعات خروج از مرز تا ۱۸ غروب افزایش می‌یابد.

او گفت: از همین جا به تمام ایرانیان و هم وطنانمان اعلام می‌کنیم که مرز خسروی امن‌ترین راه برای عزیمت زائران به کربلا است و امید است ما هم میزبانان خوبی برای زائران باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

باز شدن مرز رسمی خسروی پس از سال‌ها به روی زائران عتبات عالیات

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.