سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب در مازندران

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ویژه تمامی پرسنل و پیمانکاران طرف قرارداد در ۳ سطح ،در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا محمودی معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: این مسابقات در سطح اول بین تیم‌های امور، نواحی یا مناطق شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان در ۵ بخش شامل تعمیرات لوله شبکه توزیع آب، نصب انشعاب فاضلاب و آب، آزمایشگاه‌های فیزیکی و شیمیایی، عیب یابی و رفع عیب تابلو‌های راه انداز در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود.
 
او با بیان اینکه این مسابقات در سطح ۲ (بلوک) بین تیم‌های اول استان‌ها و در سطح ملی بین تیم‌های اول هر بلوک برگزار می‌شود، افزود: به منظور دستیابی به اهداف مسابقات، کشور به ۷ بلوک تقسیم و برای هر بلوک یک مرکز در نظر گرفته شد که درهمین راستا مازندران به عنوان مرکز بلوک شمال میزبان استان‌های گلستان، گیلان و خراسان شمالی خواهد بود.

محمودی گفت: در استان در سطح اول، بخش‌های نصب انشعاب فاضلاب، آب، عیب یابی مدار‌های فرمان در تابلو برق هر کدام ۵ تیم، آزمون پارامتر‌های شیمیایی ۷ تیم، تعمیرات خطوط لوله ۸ تیم از امور ساری، بابل، بابلسر، آمل، گلوگاه، قائمشهر، نوشهر، نکا و میاندرود و ستاد حضور دارند.

او با بیان اینکه نفرات برتر این بخش‌ها به سطح دوم مسابقات که بین بلوک‌های زیر پوشش برگزار می‌شود، راه می‌یابند افزود: نفرات برتر این بخش به سطح ملی اعزام می‌شوند.

محمودی گفت: مسابقات سطح اول استان‌ها تا پایان مهرماه، سطح دوم (بلوک) تا سی ام آبان و سطح ملی یازدهم دی ماه در اصفهان امسال همزمان با سالروز تاسیس شرکت‌های آب وفاضلاب برگزار می‌شود.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به حضور تیم داوری شامل ۲ نفر داور و یک نفر ناظر در هر بخش مسابقه افزود: به تیم‌های برتر مسابقات در هر سطح جوایزی به همراه دیپلم افتخار از طرف یونسکو اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س

مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.