سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ میلی متر باران در نیکشهر بارید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت:در پنجمین روز از سامانه بارشی در استان بیشترین بارش با میزان ۲۴ میلی متر مربوط به نیکشهر بوده است.

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: در پنجمین روز فعالیت سامانه بارشی در استان از ۱۳ ایستگاه بارانسنجی گزارش بارندگی دریافت شد که بیشترین بارش با میزان ۲۴ میلی متر مربوط به ایستگاه «کیشیک» از توابع شهرستان نیکشهر بوده است.

او اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت همچنان هسته بارش‌ها نیمه جنوبی استان را در برگرفته و از شهرهستان‌های نیکشهر، سرباز، مهرستان و خاش بارندگی‌های خوبی گزارش شده است.

وی ادامه داد: تا این لحظه از ایستگاه‌های «هلنچکان» نیکشهر ۱۷، قصرقند و «کارواندر» خاش ۱۲، رئیس آباد سرباز و آشار مهرستان ۱۱ میلی متر باران گزارش شده است.

حیدری تصریح کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی همچنان فعالیت این سامانه تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود در زمان بارش و صاعقه از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

انتهای پیام/گ

 باران در نیکشهر

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.