سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت چهارده مرکز خدمات جامع سلامت در تفت

سرپرست شبکه بهداشت تفت گفت: از چهارده مرکز خدمات، دو مرکز در شهر تفت، دو مرکز شبانه روزی در شهر نیر، بخ و گاریزات و ۹ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در نه روستا خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمود واعظ پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت با اشاره به فعالیت چهارده مرکز خدمات جامع سلامت در این شهرستان،  گفت: از چهارده مرکز خدمات، دو مرکز در شهر تفت، دو مرکز شبانه روزی در شهر نیر، بخ و گاریزات و ۹ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در نه روستا خدمات رسانی می کنند.

او افزود: در خانه‌های بهداشت تنها خدمات واکسیناسیون و خدماتی ویژه کودکان و زنان باردار ارائه می‌شد، اما اکنون با ارتقای خانه‌های بهداشت به مراکز خدمات جامع سلامت یا پایگاه‌های جامع سلامت، انواع خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت گفت:  ارائه خدمات در این مراکز از جمله اهداف طرح تحول نظام سلامت و به عنوان تلاشی دیگر در دستیابی به اهداف بسته‌های خدماتی به شهروندان به خصوص روستائیان است.

واعظ پور با اشاره به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در زمان مرخصی پزشک مراکز روستایی، تصریح کرد: شبکه بهداشت این شهرستان علاوه بر اقدام بر اساس دستور العمل وزرات بهداشت، یک پزشک به عنوان پزشک جانشین در مرخصی پزشکان مراکز مختلف روستایی به خدمت گرفته است تا حتی یک روز هم مراکز خدمات جامع سلامت روستایی تفت بدون پزشک نباشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت افزود: شش پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان مستقر در مناطق روستایی آماده امداد رسانی خدمات اورژانسی و یا انتقال بیماران به مراکز درمانی شهرستان و استان است.

انتهای پیام/ی

چهارده مرکز خدمات جامع سلامت در تفت خدمات رسانی می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.