سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی:

امنیت انتخابات، قانونمندی و حفظ بی طرفی مهمترین اولویت مجریان انتخاباتی است

مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی امنیت انتخابات، قانونمندی و حفظ بی طرفی را مهمترین اولویت مجریان انتخاباتی عنوان کرد.

آدینه مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی و سرپرست فرمانداری فراهان در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان فراهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: امنیت انتخابات، قانونمندی و حفظ بی طرفی مهمترین اولویت مجریان انتخاباتی در انتخابات پیش رو است.

آدینه افزود: رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی سالم وظیفه مجریان در اسفند ماه سالجاریست.

آدینه افزود: رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی سالم وظیفه مجریان در اسفند ماه سالجاریست.

او اضافه کرد: رأی مردم امانتی بزرگ برای مجریان انتخابات است و انتخاب آن‌ها برای ما مهم و محترم است.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال کار خودش را شروع کرد و اولین و مهمترین وظیفه این کمیته اطلاع رسانی شفاف و دقیق برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات آینده است.

اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی هم ۱۰ تیرماه امسال با حضور اعضا در ستاد انتخابات این استان تشکیل و در این جلسه تاکید شد از ظریفیت‌های دستگاه‌های عضو کمیته در موضوع اطلاع رسانی استفاده شود.

همچنین اخبار و اطلاعیه‌ها و اطلاع رسانی‌ها چه در رسانه ملی و چه در فضای مجازی با مدیریت صداوسیمای استان مرکزی صورت پذیرد تا از انتشار اخبار کذب و شایعات احتمالی جلوگیری شود.

توجه به حفظ بی طرفی اعضای ستاد و رعایت امانت داری در اطلاع رسانی‌ها و توجه به نقش تاثیر گذاری رسانه‌های مجازی و شبکه اجتماعی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

۲ اسفند ۹۸ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ماه امسال (۱۳۹۸) برگزار می‌شود و شورای نگهبان با بررسی صلاحیت داوطلبان، نامزدی و تایید نهایی صحت برگزاری انتخابات را تا این تاریخ اعلام می‌کند.

دوره دهم قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در خرداد سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد و مطابق قانون باید چند ماه پیش از شروع رسمی دوره بعدانتخابات برگزار شده باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.