سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز خبر داد؛

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شیراز ۱۱ تا ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنایی اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس ناحیه مقاومت محمد رسول‌الله (ص) شیراز با نام «الی بیت‌المقدس» ۱۱ تا ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.

او افزود: این رزمایش به استعداد ۲ گردان ۷۹۱ و ۷۹۲ بیت‌المقدس و گردان ۹۰۲ کوثر با هدف دفاع از کوی و برزن، کمین، ضد کمین، تور ایست و بازرسی، تاکتیک عملیات مقابله با ناآرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی، عملیات روانی و تعقیب و گریز اجرا می‌شود.

 بنایی ادامه داد: در رزمایش گردان ۹۰۲ کوثر ویژه خواهران بسیجی علاوه بر مقابله با ناآرامی‌ها، درقالب گروه‌های امدادی به صورت نمادین به افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و نیز انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها کمک می‌شود.

او تصریح کرد: خدمات دهی رفاهی شامل تهیه وسائل گرمایشی، پوشاک، ارسال داروی بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی رزمایش بیت المقدس است.

بنایی بیان کرد: کمک به رشد و تعالی جامعه، به ویژه اجرای منویات مقام معظم رهبری، گسترش باور‌ها و اعتقادات دینی، خدمات‌رسانی در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نیز افزایش توان رزمی بسیجیان از دیگر اهداف رزمایش است.

او اضافه کرد: مهم‌ترین رویکرد و استراتژی بسیج عملیاتی کردن جهاد فرهنگی و اقتصادی با توجه به تسریع در زیرساخت‌های عمران، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار کم درآمد جامعه بوده است.

فرمانده ناحیه مقامت محمد رسول‌الله (ص) شیراز با اشاره به اینکه با حمایت فرماندهی ارشد سپاه فجر به توان مشکل زمین ناحیه مقامت محمد رسول‌الله (ص) برطرف شود، افزود: زمینی برای احداث حوزه امام خامنه‌ای در کوی فرمانداری با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ در نظر گرفته و مراحل نقشه برداری انجام و در هفته آینده علمیات اجرایی ساختمان آغاز می‌شود.

بنایی تصریح کرد: شهرصدرا با جمعیت بیش از ۱۵۰ هزار نفری نیاز توجه جدی برای احداث زمینی برای گردان امام علی دارد که بتوان در سال جاری این خواسته عملیاتی و اجرایی شود.
انتهای پیام/م

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در شیراز

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.