سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی محمدی: برای موفقیت در جام حذفی برنامه داریم/ میل هجومی پیکان بیشتر از گذشته شده است

بازیکن تیم پیکان تهران گفت: همه بازی‌ها در  جام حذفی مشکل است، اما ما برای موفقیت در این رقابت‌ها برنامه داریم.

جلال علی محمدی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص عملکرد خوبش در چند بازی گذشته لیگ برتر در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عنوان کرد: هافبک باید به گونه‌ای بازی کند که مهاجمان تیم را در موقعیت گلزنی قرار دهد و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکنان را تغذیه کنم. البته بازیکنان ما هم از موقعبت‌های خلق شده به نحو احسن بهره بردند.


بیشتر بخوانید: ۲۴ ساعت بابت پیروزی مقابل ماشین سازی خوشحالی کردیم/ از فولاد ترسی نداریم


مقابل رزکان البرز بازی سختی داریم

هافبک تیم پیکان در مورد بازی تیمش در جام حذفی مقابل رزکان کرج بیان کرد: بازی با رزکان البرز به هر حال  سخت است، چرا که در گذشته شاهد بودیم تیمی از لیگ دو یا حتی دسته اول فوتبال کشور با مغلوب کردن تیم‌های بزرگ و نام آشنا، به فینال جام حذفی راه پیدا می‌کنند، بنابراین بازی ما هرگز آسان نخواهد بود.  

برای موفقیت در جام حذفی برنامه داریم

وی افزود: همه تیم‌ها برای جام حذفی برنامه دارند که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این رقابت‌ها موفق باشیم. جام حذفی برای هیچ تیمی یک دیدار تدارکاتی تلقی نمی‌شود و شانسی برای رسیدن به آسیا است که  برای همه بازیکنان اهمیت پیدا می‌کند.

میل هجومی پیکان بیشتر از گذشته شده است

علی محمدی در خصوص رو به جلو بازی کردن تیم پیکان نسبت به فصل گذشته بیان کرد: تفکر هر سرمربی در چینش بازیکنان و نحوه بازی گرفتن از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. درخواست فرکی از روز اول این بود که رو به جلو و هجومی بازی کنیم و فکر می‌کنم تا به اینجای رقابت‌ها در این زمینه موفق عمل کردیم. حالا هم با توجه به پتانسیلی که تیم پیکان دارد رو به جلو بازی کردن تیم‌مان همچنان ادامه دارد، چرا که تفکر فرکی بر این قضیه است.  

بازیکن تیم پیکان در خصوص مصاف تیم‌شان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به عنوان کرد: من سابقه همکاری با تارتار در تیم صبای قم را دارم. نفت مسجد سلیمان  مقابل تیم‌های عنوان داری بازی کرده و نهایتا مجبور شده است که کمی بسته‌تر در بازی کند وگرنه تاکتیکی که تا تار این  نیست و تیم هایش ترسی از جلو کشیدن ندارند.


مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز می شویم

علی محمدی ادامه داد: در بازی مقابل ما شرایط نفتی‌ها کمی متفاوت‌تر است، چرا که بعد از پنج تساوی آن‌ها از ما برد می‌خواهند. در هر حال بازی سختی مقابل این تیم داریم و ما هم قصد داریم تا در خانه سه امتیاز بازی را کسب کنیم. نفت مسجدسلیمان همچنان به دست و پا بسته‌ای نیست و مطمئن برای کسب امتیاز پا به زمین می‌گذارد.


بیشتر بخوانید: جابر به پرسپولیس می‌رسد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.