سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا و اروپا جرات شروع جنگ را ندارند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قدرت بازدارندگی و توان نظامی ایران سبب شده تا دشمن جرات تعرض و تجاوز به جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از روحانیون رزمنده یزد، گفت: با اشاره به اینکه برخی از وادادگان در ایران مدام سعی بر ایجاد ترس در بین افراد مختلف در ارتباط با احتمال و قوع جنگ می‌کنند، گفت: این موضوع تنها یک مسئله‌ای برای ایجاد ترس در دل مردم است و گرنه امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اصلا جرات و قدرت شروع کوچکترین جنگی را ندارند.

او با بیان اینکه آمریکا هیچ گونه برآوردی از آینده منطقه و به ویژه یمن ندارد، افزود : جنگ یمن در حال پایان است و امروز جریان مقاومت به یک جریان تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده و این تاثیرگذاری جریان جنگ را رو به پایان برده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به اقدامات رئیسی در قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: این حرکات امید را در دل مردم به وجود آورده و اگر در کنار قوه قضائیه یک مجلس و دولت انقلابی داشته باشیم، زمینه حل همه مشکلات فراهم می‌شود.

آمریکا نمی تواند برای  ایران تصمیم بگیرد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: این که آمریکا و اروپا مدام از مذاکره در ارتباط با قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران دم می‌زنند به دلیل همین است که این قدرت‌ها را از ایران بگیرند.

حجت‌الاسلام سعیدی رژیم پهلوی یک حکومت وابسته بود و به دلیل ضعف و وابستگی که داشت، ضربه‌های سنگینی به کشور وارد کرد.

او  پیمان‌های ترکمن‌چای و گلستان از جمله این خسارت‌هایی است که تاریخ هیچ زمانی ذلت آن را فراموش نمی‌کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: ایران با پیروزی انقلاب از مرحله وابستگی خارج شد و به مرحله دفاع ورود پیدا کرد و این ظرفیت در برابر بزرگترین تهاجمات در تاریخ معاصر سبب شد که ایران به پیروزی برسد.

حجت‌الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، روحانیت نقش بسیار مهم و حیاتی ایفا کرد.

او نوع سوم قدرت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای را پس از وابستگی و دفاعی، قدرت باز دارندگی دانست و عنوان کرد: این قدرت سبب می‌شود که کشور‌های مختلف از این قدرت ترس داشته باشند و جرات تهاجم و تجاوز پیدا نکنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: امروز ایران از مرحله دوم قدرت هم خارج شده و قدرت باز دارندگی را در بالاترین حد ممکن دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.