سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادای احترام آتش نشانان ساوه‌ای به شهدا

آتش نشانان ساوه‌ای مزار شهدا را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر روز آتش نشان آتش نشانان شهرستان ساوه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس قبور مطهر این شهدا را گلباران کردند.

در این مراسم شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مقامات مدیریت شهری شهر ساوه به همراه آتش نشانان در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر ساوه حضور یافته و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

طبق پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و تصویب ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور در سال ۱۳۷۹ به مناسبت سالروز شهدای آتش نشان سال ۱۳۵۹ هفتم مهر در ایران روز آتش نشانی نامگذاری شده است.

در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهر‌های اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیما‌های دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه کردند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان شد.

آزمون استخدام آتش نشان در نوزدهم مردادماه نودو هشت در دو حوزه ساوه و اراک با استقبال داوطلبان و شرکت ۳ هزارو ۷۵۳ داوطلب از سراسر استان مرکزی در این ۲ شهر برگزار شد که ۶۹۸ داوطلب در ساوه در آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام / ج

آتش نشانان ساوه‌ای مزار شهدا را گلباران کردند

برچسب ها: آتش نشانی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.