سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی برق باعث از بین رفتن میگوهای پرورشی دلوار شد + تصویر

قطعی برق باعث از کار افتادن دستگاه‌های هواده در مزارع پرورشی و از بین رفتن میگوهای پرورشی در بخش دلوار شد.

بخشدار دلوار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: به علت رطوبت بالای هوا، شبکه برقرسانی دچار مشکل شد و برق از حدود ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح امروز قطع شد که از کار افتادن دستگاه‌های هواده در مزارع پرورشی و از بین رفتن میگوها را به دنبال داشت.

حسن درویشی افزود: هنوز میزان خسارت‌ها مشخص نیست و اکنون با حضور در مزارع پرورشی در حال بررسی میزان تلفات و خسارت‌ها هستیم.

در همین حال مسئول شیلات دلوار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: دستگاه‌های هواده که تامین کننده اکسیژن برای میگو‌های پرورشی هستند به علت قطعی برق از کار می‌افتند که این موضوع باعث اختلال در اکسیژن رسانی به میگو‌ها و از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

حمید خلیلی افزود: کارشناسان برای بررسی بیشتر به مزارع پرورشی رفته‌اند.

او همچنین با اشاره به اینکه بیماری لکه سفید در مزارع پروش میگوی دلوار دیده نشده است، بیان کرد: اکنون زمان برداشت میگوی پرورشی است و برای جلوگیری از ورود بیماری لکه سفید، از پرورش دهندگان خواسته شده بود زودتر میگو‌ها را برداشت کنند.

مسئول شیلات دلوار بیان کرد: در این بخش بیش از ۴۰۰ هکتار مزرعه پرورش میگو وجود دارد که پارسال هزار و ۵۰۰ تن میگو از آن‌ها برداشت شد.

پرورش دهندگان در مزارعی که تراکم میگوها بالاست برای تامین اکسیژن مورد نیاز این آبزیان از دستگاه‌های هواده استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ک

قطعی برق به میگوهای پرورشی دلوار آسیب زد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.