سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپلیکیشن جدید اوبر، ایمن‌تر و پرکاربردتر

اوبر با اضافه کردن چند ویژگی جدید به اپلیکیشن خود، خدمات قابل ارائه در این نرم‌افزار را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی نرم افزار جدید اوبر معرفی شده است. برنامه جدید اوبر علاوه بر ویژگی‌های برنامه پیشین این شرکت دارای ویژگی‌های کاربردی جدیدی است. اپلیکیشن جدید اوبر در حال حاضر در صدها شهر آمریکا و دیگر شهرهای دیگر جهان مورد آزمایش قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: اذعان بزرگ‌ترین شرکت‌های تاکسی اینترنتی آمریکایی به افزایش ترافیک


اپلیکیشن جدید خدمات متنوعی را در خصوص دوچرخه سواری، رستوران‌ها و بهترین مسیرهای پیاده روی به کاربران ارائه می‌دهد. در واقع اوبر جدید نه تنها ابزاری مناسب برای درخواست تاکسی اینترنتی است بلکه در هر حالتی که کاربر قرار داشته باشد بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به او نشان می‌دهد. اوبر خدمات جدید خود را در بخشی به عنوان Verify Your Ride به کاربران ارائه می‌دهد. 

اوبر ویژگی‌های جدید را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

اوبر در سرویس جدید خود ویژگی‌های امنیتی را نیز به شرکت افزایش داده است و از ابزارهایی مانند امواج فراصوت برای تشخیص بهتر و دقیق‌تر هر کاربر استفاده می‌کند. این شرکت حمل و نقل آمریکایی تلاش زیادی برای غیرقابل نفوذ ساختن نرم‌افزار خود انجام داده است. کاربران اوبر می‌توانند با آسودگی خاطر و ایمنی کامل از خدمات متنوع این برنامه استفاده کنند. 

با توجه به حوادث تلخی که در گذشته برای برخی از کاربران این اپلیکیشن پرطرفدار در آمریکا و تعدادی دیگر از کشورهای جهان رخ داده است، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی مسافران در هنگام درخواست خودرو ایمنی کامل در سفر و تضمین سلامت روحی و روانی راننده است. اوبر برای ارتقاء ایمنی سفرهای درخواستی از سوی مسافران علاوه بر افزایش چشمگیر نظارت‌های خود، اپلیکیشن را به گونه‌ای طراحی کرده است که هر کاربر راننده خودروی درخواستی خود را با شناسه خاصی شناسایی می‌کند.

علاوه بر این کاربران می‌توانند در صورت احساس خطر، مشخصات از قبیل ویژگی‌های ظاهری راننده و مشخصات خودرو را به طور مستقیم از نرم‌افزار اوبر برای مرکز پلیس ارسال کنند. در این صورت پلیس با آگاهی یافتن از موقعیت جغرافیایی کاربر در کوتاه‌‎ترین زمان ممکن نیروهای گشتی خود را به محل تعیین شده می‌فرستد. 

دیگر ویژگی جالب برنامه جدید اوبر، سرویس Bike Lane Alert است. پس از فعال‌سازی این سرویس در اپلیکیشن کاربران در حال رانندگی با نزدیک شدن به دوچرخه سواران هشدار خاصی را دریافت می‌کند. اوبر اعلام کرده است سرویس Bike Lane Alert از اواخر آبان سال جاری در بیش از ۲۰۰ شهر جهان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اوبر نرم‌افزار جدید این شرکت را به کاربران معرفی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.