سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط و نشان کشیدن مجدد فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به برهم زنندگان وحدت در استان

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به بر هم زنندگان وحدت در استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عصر امروز در ششمین جلسه شورای اداری گفت:باید تمامی مفاهیم و رشادت های رزمندگان ایران  در دوران جنگ تحمیلی به نسل جوان منتقل شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: دفاع مقدس ریشه از عاشورا دارد و انقلاب اسلامی ایران در بستر ماه محرم به پیروزی رسید.

سردار شهسواری افزود: امروز راهبرد دشمن بی ثبات سازس درون و ایجاد شکاف بین مردم و متولیان دولت و نظام است تا از این طریق برای شغل و وحشت ایجاد کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد:متاسفانه  نبود مدیریت جهادی  و انقلابی حلقه مفقوده نظام مدیریتی استان است.

سردار شهسواری گفت:با وجود تمام فراز و نشیب ها و مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق به واسطه حضور مستقیم نیرو های آمریکا و انگلیس در آنجا، استان آذربایجان غربی بالاترین ضریب امنیت را در سطح استان های کشور دارد واین ثمره ایستادگی چهل ساله ماست.
فرمانده سپاه شهدا تصریح کرد: تنوع قومی و مذهبی در استان ما یک فرصت است اگر کسی بخواهد آن را به تهدید تبدیل کند غلط بی جا کرده است.

او گفت:هر شخصی در این استان با هر عنوان و مقامی، چه سردارش باشد چه سرباز، چه روحانی چه شخصی، چه مسئول و چه نماینده باشد بداند کوبیدن بر طبل تفرقه خط قرمز ماست.

سردار شهسواری بیان کرد:همه بدانند و آگاه باشند که وحدت نان شب ماست و از هرچیزی برای ما واجب تر است.

فرمانده سپاه شهدای استان بیان کرد: خطاب به همه مسئولان و شهروندان میرسانم که هیچ اتفاقی قرار نیست بیافتد، دل های تان نلرزد و محکم به خدمت و آبادانی خود ادامه دهید، مدیران آگاه باشند نباید در وظایف خود سستی و کوتاهی به خرج دهند.

سردار شهسواری افزود: این استان نیاز به سرمایه گذاری دارد و برای ما هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی باشد فقط و فقط باید قوانین مربوط به آن رعایت شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری استان 

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.