سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه ملی اموزشی دیابت و خود مراقبتی در تربت جام

معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: برنامه ملی اموزشی دیابت و خود مراقبتی «دوست من انسولین» در مراقبت‌های اولیه بهداشتی در شهرستان تربت جام برگزار می‌شود.

محمد رحیمیان معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این برنامه ملی با حضور پزشکان، پرستاران، کاردان و کارشناسان ستادی، مربیان بهداشت مدارس، سفیران، مراقبین سلامت، بهورزان و افراد دیابتی نوع یک و دو به مدت سه روز ۹ و ۱۰ و ۱۱ مهر در تالار ابن سینا دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار می‌شود.

او ادامه داد: آموزش دیابت گابریک، یک موسسه غیردولتی می‌باشد که با هدف اصلی آموزش، در نقش مکمل پزشک معالج، کنترل بهتری را برای افراد دیابتی ممکن می‌سازد و افرادی که در این مرکز در حال فعالیت هستند، همگی خود دیابت دارند و به همین دلیل با مشکلات و مسائل مربوط به کنترل دیابت آشنا هستند و دلسوزانه به افراد دیابتی برای کنترل قند خونشان کمک می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند تلخی قند را برای همه دیابتی‌ها شیرین کنند.

معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان کرد: این برنامه توسط انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک تهران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تربت جام برگزار می‌شود.

انتهای پیام //ز. ج
 


برنامه ملی آموزش دیابت در تربت جام برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.