سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

توسعه ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

استاندار اردبیل گفت: توسعه ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با بیان اینکه باید توسعه ورزش همگانی در جامعه دراولویت قرار گیرد، گفت: شهروندان با ورزش خصوصاً ورزش‌های همگانی مانند پیاده‌روی تحرک خود را بالا ببرند و در این میان ورزش‌های همگانی جزو ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌هاست.

او افزود: خوشبختانه در شهر اردبیل بستر‌های لازم برای ورزش همگانی و پیاده‌روی از جمله آب‌وهوا، برنامه‌ها ٬ رینگ پیاده‌روی و سالن‌های سر پوشیده وجود دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه فرهنگ تحرک، ورزش و تلاش باید در جامعه گسترش یابد بیان کرد: توسعه و گسترش ورزش همگانی قطعا به سلامت جامعه منجر خواهد شد و در این خصوص مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به ورزش و فعالیت‌های جسمی توجه ویژه‌ای کنند تا کارکنان ادارات با انرژی تمام برای رونق فعالیت‌های اجرایی ٬ اداری و اقتصادی استان تلاش کنند.

بهنام جو اظهار کرد: ما در استان اردبیل مشکلات حاد سلامتی داریم که منشا اصلی تمامی بیماری‌ها عدم تحرک است و اگر درجامعه تحرک زیاد شود مسلما به همان اندازه درصد بیماری‌ها کمتر شده و ضریب سلامتی افزایش خواهد یافت.

او در پایان با اشاره به تلاش‌های مدیران خصوصا مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان مرتبط با ورزش همگانی در خصوص ایجاد زیر ساخت‌ها در توسعه ورزش همگانی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

توسعه ورزش همگانی در جامعه در اولویت قرار گیرد

برچسب ها: ورزش همگانی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.