سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باخ در دیدار با صالحی امیری:

تعلیق جودو به مرور زمان قابل رفع است

رئیس کمیته بین المللی المپیک با اشاره به تعلیق جودو گفت: ضمن درک مشکلات شما معتقدم این مسائل به مرور زمان قابل بررسی و رفع خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کمیته ملی المپیک صالحی امیری در راستای افزایش ارتباطات و تعاملات بین المللی ورزشی از بدو حضور خود در راس کمیته ملی المپپک تاکنون، برای چندمین بار با توماس باخ رئیس کمیته بی المللی المپیک (IOC) دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست نیم ساعته توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خوشحالی از تصمیمات اخیر مسئولان ورزش ایران در راستای فراهم سازی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: از تصمیمی که گرفتید بسیار خوشحالم؛ بدون شک این گام بزرگی است که باعث افزایش جامعه آماری بانوان ایرانی در مسابقات و بالطبع مدال آوری بیشتر آنان در رویداد‌های بین المللی خواهد شد لذا جا دارد که از مسئولان ورزشی ایران تشکر کنم.


بیشتر بخوانید: ملاقات‌های بین المللی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سوئیس


توماس باخ درباره اتفاقات اخیر جودو اظهار کرد: به طور کامل در جریان هستم و معتقدم این مسئله نیاز به بررسی همه جانبه دارد، ولی چیزی که بر روی آن تاکید دارم این است که این موضوع به هیچ وجه نباید سیاسی شود.

رئیس کمیته بین المللی المپیک ادامه داد: تاکنون راجع به این موضوع هیچ قضاوتی نکرده و نمی‌کنم و ضمن درک مشکلات شما معتقدم این مسائل به مرور زمان قابل بررسی و رفع خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته بی المللی المپیک در دیدار با صالحی امیری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.