رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: ساخت خوابگاه تیروکمان از پنجشنبه گذشته آغاز و قول ساخت خوابگاه در ۶ ماه آینده به ما داده شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیروکمان گفت: متاسفانه به دلیل همکاری نکردن کنسولگری، سفر تیم ملی تیروکمان به کاپ آسیا فیلیپین لغو شد.

شعبانی بهار در خصوص شانس کسب سهمیه گفت: اول آذر مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک است که تیم‌های ریکرو و کامپوند اعزام می‌شوند. اگر آنجا سهمیه نگیریم مسابقات قهرمانی جهان در آلمان را داریم که ۳ تیم زنان و مردان سهمیه می‌گیرند. تلاش می‌کنیم حداقل یک سهمیه کسب کنیم البته تیم شبانه روزی در اردو است.

وی درباره وضعیت پوریا جلالی پور کماندار پارالمپیکی نیز گفت: رحیمی جایگزین جلالی پور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. برای مرحوم شیر محمدی نیز دنبال جایگزین مناسبی هستیم.

شعبانی‌بهار در خصوص ساخت خوابگاه تیروکمان افزود: ساخت خوابگاه تیروکمان از پنجشنبه گذشته آغاز و قول ساخت خوابگاه در ۶ ماه آینده به ما داده شده است. امیدوارم در سال آینده کمانداران صاحب خوابگاه شوند.

در بخش دیگری از این مجمع هیات‌های استانی اعلام کردند که تا به امروز بودجه پرداخت شده به هیات‌های استانی، مبلغ ۹ میلیون تومان در ۲ مرحله بوده است که شعبانی‌بهار در این باره گفت: قرار بود امسال مبلغ ۱۴ تا ۱۸ میلیون در سه مرحله پرداخت شود و تا جایی که اطلاع دارم به بعضی استان‌ها این پرداختی در سه مرحله انجام شده است.


بیشتر بخوانید: اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کامپوند بزرگسالان


مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیروکمان امروز چهارشنبه در حالی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که آب و برق مجموعه از ساعت ۱۰ صبح قطع شده بود و مجمع در تاریکی برگزار شد.

سید عبدالحمید احمدی ریاست مجمع و پیمان فخری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشتند.

انتهای پیام/

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیروکمان در تاریکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار