سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی:

هدف تحریم‌های ظالمانه آمریکا دورنگهداشتن ایران از مزیت‌های تجارت جهانی است

مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی گفت: هدف تحریم‌های ظالمانه آمریکا دورنگهداشتن ایران از مزیت‌های تجارت جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اردبیلی مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان آذربایجان غربی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب که به منظور معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب برگزار شد با اشاره به بدعهدی‌های اروپا و امریکا گفت: در حال حاضر گرفتار جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، هدف دشمن از اعمال بی سابقه‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، به صفر رساندن صادرات محصولات و دورنگهداشتن جمهوری اسلامی ایران از مزیت‌های تجارت جهانی است.

او  افزود: با وجود اینکه تحریم‌های اقتصادی نیازمندی ها، معیشت و اشتغال مردم را نشانه گرفته است، ولی حضور مردم در صحنه‌های مختلف بیانگر این امر است که مردم بر سر نظام و منافع ملی با هیچ کس تعارف ندارند و همواره پشتیبان نظام و رهبر فرزانه انقلاب خواهند بود.
 
اردبیلی با تاکید بر اینکه همبستگی و انسجام بین مردم و دولت موجب تقویت نظام و افزایش اعتماد عمومی مردم خواهد شد گفت: حضور در عرصه‌های سیاسی صرفا به عنوان منتقد و ناظر کاری از پیش نخواهد برد و راه را برای تحقق هدف دشمنان که ایجاد رخنه در اعتقادات مذهبی و سیاسی مردم است هموار ساخته و موجب اختلافات قومی مذهبی خواهد شد.

او  با اشاره به سخنان رییس جمهور در سازمان ملل گفت: طرح اتهامات واهی علیه ایران مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان نشان از شکست و ناکامی غرب در اعمال تحریم‌های اقتصادی دانست و افزود: سخنان صریح رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ایران را مشخص کرد و راه خروج از این شرایط اتکای عمومی به عزت، اقتدار و غرور ملی است.

مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری افزود: استارت انتخابات مجلس یازدهم از اردیبهشت ماه امسال زده شده است و طبق زمانبندی‌های اعلام شده ستاد‌های انتخابات تشکیل و اعضا مشخص شده اند، تمامی فرمانداران آمادگی خود را اعلام نموده اند و دهم آذرماه نیز ثبت نام کاندیدا‌ها آغاز خواهد شد، همچنین با آسیب شناسی انتخابات‌های گذشته و جلب مشارکت حداکثری شاهد انتخاباتی پرشور و امن خواهیم بود.
 
انتهای پیام/م
 

چهارمین جلسه  شورای اداری شهرستان میاندوآب برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.