سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیانی: امیدوارم روند پیروزی‌های سپاهان ادامه داشته باشد/ با ترابی برخوردی نداشتم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم این روند پیروزی‌های خود را بتوانیم تا آخر فصل ادامه دهیم تا به مقام قهرمانی لیگ برتردست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم ما در ورزشگاه آزادی جلوی تماشاگران پرشور پرسپولیس بازی کردیم و بازی کردن در چنین فضایی بسیار سخت است اما خدا را شکر با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی که در این بازی به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیر کرده بودند توانستیم سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم و خود را به صدر جدول مسابقات برسانیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره اتفاقات و درگیری های که بین بازیکنان هر ۲ تیم در این بازی صورت گرفت نیز گفت: همان طور که گفتم بازی از حساسیت بسیار بالایی برخودار بود، هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب برد وارد زمین شده بودن و سه امتیاز این بازی برای ما و پرسپولیس بسیار مهم بود. خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و زیبا امتیاز کامل بازی را کسب کنیم. من امیدوارم که همین روند را بتوانیم تا آخر فصل هم ادامه دهیم و با کسب عنوان قهرمانی یک هدیه خوب را به هوادارانمان تقدیم کنیم.


بیشتر بخوانید: لشکر مصدومان استقلال در نوزدهمین دوره لیگ برتر


کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین درباره داوری این دیدار هم گفت: داوری عملکرد خوبی در این دیدار داشت. به نظر من در این بازی داور فشار زیادی را تحمل کرد، چه از سوی هواداران و چه از سوی تیم ها باعث شد تا داور فشار زیادی را در این دیدار تحمل کند اما به هر حال نباید داور را تحت تآثیر قرار دهیم باید اجاره دهیم تا او کار خود را انجام دهد به نظر من وحید کاظمی در این دیدار موفق شد به خوبی بازی را کنترل کند. 

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره برخوردها و درگیری های خودش با مهدی ترابی هم گفت: ترابی از بازیکنان بزرگ و ملی پوش فوتبال کشورمان است. ما در زمین مسابقه با یکدیگر رقیبیم اما در بیرون از زمین بازی با هم دوست و رفیق هستیم. در برخوردی که من با مهدی ترابی داشتم به هیچ عنوان پاهایم به صورت ترابی برخورد نکرد و حتی در برخورد شدیدی که با او داشتم پاهایم ورم کرد و باعث شد که درد بسیاری را در این بازی تحمل کنم و در فوتبال طبیعی است برخوردهای بسیار سنگینی به وجود بیاید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.